Меню
Прогноз погоди
Календар свят і подій
Календар свят і подій
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 156
Лічильники відвідуваності

МЕТОДИЧНА ТЕМА ЗДОРІВСЬКОГО НВК

«ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ШКОЛЯРІВ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО САМОРОЗВИТКУ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ»

 

Терміни роботи над темою: 2016 – 2020 навчальні роки.

ПЛАН РОБОТИ НАД МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ

І РІК РОБОТИ 2016-2017 Н.Р.

 

Психолого-педагогічна підготовка колективу.
Теоретичне обґрунтування методичної теми
 школи.
(1-й рік)

1. Дослідження рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя:

• аналіз роботи школи за навчальний рік;

• вивчення рівня навчальних досягнень школярів, їхньої вихованості, розвитку;

• фронтальне відвідування уроків, позакласних заходів з наступним оглядовим аналізом, виявлення компетентності професійного розвитку педагогічних працівників;

• анкетування, діагностування вчителів з метою виявлення їхньої професійної кваліфікації;

• проведення індивідуальних консультацій з педагогами закладу.

(Жовтень-Травень 2016-2017р., адміністрація)

 

2. Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, новими педагогічними технологіями (Вересень-Жовтень 2016 р., Каденко Н.М.)

3. Ознайомлення всіх членів колективу із запропонованими варіантами, остаточний вибір теми для педагогічного колективу ( Жовтень 2016 р., Каденко Н.М.)

4. Обговорення й затвердження педагогічною радою запропонованої загальношкільної науково-методичної теми (Жовтень 2016 р., Петрик Г.С.)

 5. Створення ініціативної творчої групи з метою побудови моделі нової формування життєвих компетентностей школярів, планування системи заходів, спрямованих на вирішення поставлених завдань (Жовтень 2016р., Каденко Н.М.)

 6. Проведення “круглого столу” з метою вивчення стану розробленості обраної теми  в науково-педагогічній літературі (Листопад 2016, Каденко Н.М., Петрик Г.С.)

 7. Складання плану роботи над темою, розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими складовими педагогічного процесу (Листопад 2016, члени ініціативної групи)

 

ІІ, ІІІ РОКИ РОБОТИ 2017-2018 Н.Р.

2018-2019 Н.Р.

Формувальний етап.
Поточний аналіз та управління процесом впровадження.
(2-й та 3-й роки)

1. Створення умов для вирішення поставлених завдань:

• оформлення довідково-інформаційної методичної папки з визначеної теми (листопад 2017 - лютий 2018, члени ініціативної групи);

• складання переліку літератури (грудень 2017, Петрик Т.Г.);

• підготовка і проведення конференції за науково-методичною літературою, в якій висвітлено визначену тему; комплексне обговорення (березень 2018, члени ініціативної групи, педагогічний колектив);

• вивчення досвіду роботи педагогів інших шкіл, які працюють над аналогічними темами (березень-травень 2018, педагогічний колектив);

• проведення інструктивно-методичних нарад з теми (систематично, Каденко Н.М.);

• вдосконалення , належне спрямування всіх форм внутрішньошкільної методичної роботи, активізація роботи шкільних методичних об’єднань (постійно, Каденко Н.М., керівники МО).

 

2. Організація роботи над новою технологією:

• розроблення ініціативною групою основних положень, рекомендацій, методів, заходів, технологій у роботі школи (вересень-жовтень 2018, члени ініціативної групи);

• обговорення запропонованих рекомендацій на засіданнях шкільних методичних об’єднань, вироблення заходів стосовно їх реалізації (травень 2019, Каденко Н.М., керівники МО);

• виконання вчителями конкретних науково-дослідницьких завдань (систематично, педагогічний колектив);

• організація взаємовідвідування уроків, вивчення та виконання вчителями методичних рекомендацій (систематично, Каденко Н.М., керівники МО);

• узагальнення та впровадження в практику роботи вчителів перспективного педагогічного досвіду з обраної проблеми (січень 2019, Каденко Н.М.;)

• вдосконалення методики аналізу відвіданих уроків адміністрацією школи, членами методичної ради (систематично);

• створення банку інформації щодо впровадження теми у навчально-виховний процес (березень-травень 2019, Каденко Н.М., члени ініціативної групи);

• творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над науково-методичною темою (жовтень, 2019).

 

ІV РІК РОБОТИ 2019-2020 Н.Р.

Узагальнювальний етап. Підведення підсумків роботи.
Поточний аналіз та управління процесом впровадження.
(4-й рік)

1. Проведення творчих звітів ініціативної групи та шкільних методичних об’єднань за результатами роботи над науково-методичною темою (грудень 2019, Каденко Н.М., керівники МО)

2. Проведення підсумкової педагогічної ради за результатами роботи над науково-методичною темою. Вироблення та ухвалення рекомендацій (лютий 2020, Каденко Н.М.)

3. Вихідне діагностування учасників освітнього процесу (березень 2020, Каденко Н.М., керівники МО)

4. Діагностування творчого потенціалу (березень 2020, Каденко Н.М., керівники МО)

5. Планування роботи педагогічного колективу над методичною темою протягом  2019/2020 н.р. (квітень 2020, адміністрація)

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Корисні посилання